Prekių grąžinimas
LumiVita.lt rūpinasi Jūsų pasitenkinimu, todėl vadovaudamiesi galiojančiais teisės aktais, suteikiame galimybę grąžinti netikusias ar pakeisti brokuotas prekes per nustatytą laikotarpį.
Grąžinimo sąlygos
- Pirkėjas turi teisę atsisakyti pirkimo–pardavimo sutarties ir grąžinti prekę per 14 kalendorinių dienų nuo jos gavimo dienos.
- Kad būtų galima grąžinti prekę, ji turi būti:
- Tokios pat būklės, kokios ją gavote.
- Nenaudota, nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos;
- Originalioje pakuotėje, nepažeistais lipdukais ir su visomis originaliomis etiketėmis.
- Su visais priklausančiais priedais ir dokumentais (jei buvo pridėti).
· Grąžinant prekę taip pat būtina pateikti pirkimo įrodymą (pavyzdžiui, užsakymo numerį, kvitą ar el. laišką apie pirkimą).
Prekių keitimas
Norite kitos prekės? Rekomenduojame grąžinti turimą prekę pagal aukščiau aprašytą procesą ir atskirai pateikti naują užsakymą norimai prekei įsigyti.
Grąžinimo procesas
- Parašykite mums el. paštu info@lumivita.lt, nurodydami:
- Užsakymo numerį
- Grąžinamos prekės pavadinimą
- Grąžinimo priežastį
- Susisieksime su Jumis per 1–2 darbo dienas ir pateiksime tolimesnes instrukcijas.
- Pinigai už grąžintas tinkamos būklės prekes pervedami per 14 kalendorinių dienų nuo grąžinimo patvirtinimo. Pristatymo išlaidos negrąžinamos, nebent prekė buvo brokuota.
Atminkite, kad Jūsų bankui ar mokėjimo paslaugų tiekėjui gali prireikti papildomo laiko grąžinimui apdoroti.
Jei nuo grąžinimo patvirtinimo praėjo daugiau nei 15 darbo dienų ir pinigų dar negavote, susisiekite su mumis el. paštu info@lumivita.lt.
Svarbu: be išankstinio prašymo grąžintos prekės nepriimamos. Atsisakius užsakymo, kai siunta jau perduota kurjeriui, siuntimo išlaidos negrąžinamos.
Jeigu kyla klausimų dėl tam tikros prekės grąžinimo galimybės, susisiekite su mumis el. paštu info@lumivita.lt.
Pažeidimai ir brokas
Jei gavote prekę su defektais, atsiradusiais dėl gamybos kaltės – atsiprašome už nepatogumus! Tokiu atveju nedelsdami susisiekite su mumis el. paštu info@lumivita.lt, pridėkite užsakymo numerį ir filmuotą medžiagą arba nuotraukas, kuriose gerai matytųsi defektai. Išanalizavę atsiųstą vaizdinę medžiagą, tokią brokuotą prekę pakeisime į kitą.
Siuntos pažeidimai pristatymo metu
Jeigu siunta pristatoma į Jūsų namus ir pastebite, kad pakuotė pažeista, labai svarbu jos būklę įvertinti dalyvaujant kurjeriui. Tuomet atidarykite siuntą ir apžiūrėkite, ar prekės viduje nėra pažeistos. Jei pastebite, kad produktai taip pat pažeisti, padarykite aiškias nuotraukas – jos bus būtinos tolimesnei grąžinimo ar pretenzijos procedūrai. Taip pat būtina pažymėti siuntos pažeidimus siuntos priėmimo dokumentuose ir kartu su kurjeriu užpildyti pakuotės pažeidimų aktą.
Jei pakuotė atrodo nepažeista išoriškai, prekių tikrinti kurjerio akivaizdoje nebūtina. Pasirašius siuntos priėmimo dokumentus, laikoma, kad siunta perduota tvarkinga ir be pažeidimų.